MONDAY MOODBOARD

Μετά από αρκετό καιρό που η γρίπη,το μπούκωμα,ο πονόλαιμος και που και που ο πυρετός δεν λένε να φύγουν από το σπίτι μας,νιώθω την τεράστια ανάγκη να βρω λίγο χρόνο για τον εαυτό μου όπως λέει και η πρώτη εικόνα.
Μια γεμάτη,ζεστή μπανιέρα με αρώματα και αρκετός χρόνος για να την απολαύσω.
Αφιερωμένο σε όσους συμπάσχουν!

-------------------------------------------

It's been a long time since the flu got into our house and still not leaving us alone.I need to find some spare time for myself as the first pic says.
A bath full with hot water,salts,perfumes and much time to spend in it!






You can see more monday moodboards in the blog  of star of the east.







12 σχόλια:

  1. Γειά σου Peny!!! Άααχχ!! Κι εγώ στην ίδια φάση είμαι αλλά όχι λόγω γρίπης..τα πέρασα κι αυτά εννοείται όπως οι περισσότεροι φέτος..πολλές ιώσεις βρε παιδί μου!! Τώρα είμαι στη φάση ότι απο τη μία έχω τόσα πράγματα να κάνω και πονάει τόσο πολύ η πλάτη μου και ο αυχένας που σκέφτομαι να τα παρατήσω όλα και να κάνω μόνο γυμναστική και χαλαρωτικά μπάνια!!!! Το έχω πολύ ανάγκη αλλά το βλέπω να αργεί για την ώρα :οι.. Πάντως πολύ μου αρέσει το moodboard..αυτά τα σαπούνια τέλειαα!!!!
    Έυχομαι περαστικά σε'σένα και σε όλους στο σπιτικό σας και να βρείς κι εσύ τον χρόνο να χαλαρώσεις και να κάνεις αυτά που επιθυμείς !!! Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περαστικά να είναι και εύχομαι να βρεις λίγο χρόνο για σένα :-)
    Πολύ όμορφες εικόνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περαστικά σας μωρό μου!!Φρόντισε λίγο τον εαυτό σου babe...για να φύγει η κακή ενέργεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περαστικά σου.Τι ωραία σαπούνια είναι αυτά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή