Όλα στον καιρό τους..

    Για αρκετό διάστημα η καθημερινότητα δεν μου επέτρεπε ν'ασχοληθώ με συνήθειες που χρειάζονταν χρόνο, αγάπη και μεθοδικότητα όπως είναι η κατασκευή κοσμημάτων.Πίστευα πως δεν θα επανέλθω,δε θα ξανανοίξω τα κουτιά μου να χαθώ μέσα στα υλικά και τελικά να καταλήξω με κάτι χειροπιαστό που θα είναι όπως το φαντάστηκα.Είμαι άνθρωπος που εύκολα μαυρίζω,αγχώνομαι και χάνω την πίστη μου. Εδώ και λίγους μήνες αυτό άρχισε σιγά σιγά να αλλάζει,στην αρχή κουτσά στραβά κλέβοντας χρόνο απο πράγματα που έπρεπε να γίνουν και τώρα άρχισαν όλα να μπαίνουν σε μια σειρά.Ο χρόνος είναι περισσότερος (ή εγώ τον χειρίζομαι καλύτερα),δεν σταματάω να φτιάχνω γιατί με καλεί το καθήκον αλλά όταν τελειώσω ή όταν κουραστώ.

    Σε όλη αυτή την "επαναφορά" βοήθησαν αρκετά και τα blogs πολλών απο εσάς γιατί είδα πως κι άλλοι την παλεύουν να βρουν χρόνο όπως εγώ, κι άλλοι τρέχουν αλλά φτάνουν και η ικανοποίηση της δημιουργίας είναι πιο νόστιμη από την απογοήτευση της παραίτησης.


    Έτσι αυτές οι χιονισμένες μέρες μέσα στο σπίτι είχαν γλυκιά γεύση.Κόλλησε το μυαλό μου και τα χέρια μου με σκουλαρίκια.Σπάνια έφτιαχνα σκουλαρίκια. Δεν τα συμπαθούσα γιατί τελείωναν γρήγορα άσε που είχα θέμα με την επανάληψη.Αν και μόδα το να φοράς ένα σκουλαρίκι εγώ ήμουν υποχρωμένη να κατασκευάσω και τα δυο...










Καλό Σαββατοκύριακο με βόλτες στα χιονισμένα βουνά τριγύρω...





9 σχόλια:

  1. Ειναι πανεμορφα μπραβο σου και ευχομαι να εισαι παντα τοσο δημιουργικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ετσι μην σε παιρνει απο κατω..δεν υπαρχει ποιο ομορφο πραγμα..να δημιουργεις..και ολο αυτο να το βλεπουμε εμεις..εχουμε γινει η ποιο καλοι κριτες..υπεροχα..ομορφα χρωματα..και τα υλικα που εβαλες τα εκαναν ποιο ξεχωριστα..καλη συνεχεια..νασαι καλα..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ πολύ όμορφα!!!!Τέλεια χρώματα!!!!Άσε και εγώ το παθαίνω αυτό με τα σκουλαρίκια φτιάχνω το ένα με χαρά και στο δεύτερο...Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το ξέρεις ότι τα σκουλαρίκια είναι το θέμα μου...τα δικά σου είναι υπέροχα.Χαίρομαι που έκανες αυτό το δώρο στον εαυτό σου κι άρχισες πα΄λι να δημιουργείς γιατί είσαι τόσο ταλαντούχα μικρή μου....Λοιπόν τα σκουλαρίκια με τις ασημένιες και τιρκουάζ πετρούλες είναι τέλεια.μμμ και τα κόκκινα είναι τέλεια, μου αρέσει που δεν είναι ίδια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ όμορφα!μπράβο! φιλάκια καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πένυ, όλα τους είναι πανέμορφα! Και τελικά τα σκουλαρίκια είναι ανεξάντλητο θέμα, μιας και μπορείς να κάνεις άπειρους συνδυασμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή